June 1, 2010

permata hati;))


budak bajet chomey!




jalan-jalan di zoo tepen.



b4 kembali ke hostel-dlm kereta




saye sgt sayang sama ini budak.hahahaha;D



mase mule-mule dapat tao yang aku akan dapat adik lagi,seyes ckp r beb,aku xske kot.haish.

mane bleh,nanty aku kene kongsi sumenye.dulu,b4 ade sopia,aku de only daughter la kan.^_^

bahaha..bajet dapat jadi anak perempuan tunggal dlm family tue.(ak still ade 2 little bro ok!)


sopia lahir.elok-elok pulak time tue ak balik cuti.mase mule-mule nak face benda nie,ak xleh terime kot!=_=

saye mogok oke di rumah.+____+.

sungguhla tak matured kan time tue.*____*


tapi as tme past by,ak semakin sayang kat sopia.sopia nie banyak cakap,ade je benda die nak pesan kat ak setiap kali ak nak balik tepen.selalu je berebut-rebut ngan abang-abang die nak cakap dengan ak each time ak call rumah.sob sob sob.terharu.hahaha^____________^(sgt ske melayan karenah sopia di telefon!)


sopia ske nak ikot ape yang ak pakai.as kakak die yg cun melecun,jelita n ayu gitu(blueek,perasan giler!), n bajet rockx v(~_~)v nie,yg ske tahap xhengat kat seluar jeans nie,sopia pon nak pakai seluar jeans jugak.boleh katekan everyday die belasah pakai seluar jeans.(dasyat sunnguh la adik ak sorang nie). ak pakai eyeliner,sopia nak pakai jugak,ak pakai blusher,sopia nak pakai jugak,ak pakai lipstick sopia pon nak pakai jugak.abeh la sume di hentamnye barang-barang dalam ak nye cosmetic pouch tue.hahahaha


tu la yang buat ak sayang lebey kat sopia nie.die pandai ambik hati ak.maybe sebab die perempuan kot.berbanding adik-adik aku yg ganas-ganas belaka sebelum ni.

kesimpulannye

aku sayang bangat sama kamu.!

muahxxx!

xoxo.








No comments:

Post a Comment