November 25, 2010

who cares??

gle lame dowh tak menulis..berhabuk blog ak.rajin update blog org je.blog sendiri di anak tiri kan.hehe..

hari ni rase mcm nak tulis pasal hidup dlm dunia sendiri..eh2,ade kaitan x dengan tajuk??haha..layan jelah.




dulu aku tak perasan pun yang ak nie hidup dlm dunia sendiri.hehe..cuma recently ade la sorang membe ak nie,bg tahu dekat aku yang aku nie macam ade hidup aku sendiri,dunia aku sendiri.haha.then baru aku realize..eh2..yeke??

aku bukan ape,aku nie jenis malas nak bersosial,malas nak berhenti tgh jalan tegur orang.tapi aku bukan la sombong.cuma MALAS.hahaha..lepas tu,nak kena senyum2 lagi kalau jumpe orang kan.memang la senyum tu sedekah,tapi buatnye aku tengah hangin satu badan,ade pulak la mood nk senyum2 kat org.so,its better aku x kenal orang,nanty x pasal-pasal orang laen kena tempias puting beliung aku..hahaha;p

lagi 1,maybe aku nie lack of confident kot.so,membuatkan  lagi MALAS aku nk bersosial.heh,teruk punye doctor der..but who cares??

tapi if aku da kenal orang tue,insyaALLAH la aku tegur or at least senyum.aku xde la kejam gle,cuma aku MALAS je..hehe..maybe sebab dah terbiase.dah biase hidup sorang-sorang.takot nak bg harapan,takot nanty aku kecewa...eh2..melalut.

tu jelah.esok ade class.boring!

bye for now!
:D

No comments:

Post a Comment