December 18, 2010

bila taman kembali suram.

taman ape yg suramnye mek oii??hahaha..


dulu pun aku pernah cakap pasal dalam hati ada taman kan.tapi taman tu memg dah layu pun.kali nie pun taman tu suram jugak.macam biasa ah.taman aku asyik suram jek.
waaa..nak taman macam nie!!!                  
aku bukan ape,kadang-kadang aku rase aku tak tahu ape yang aku nak.bila sebut pasal cinta (haih,geli geleman tekak i),sape yang tak suka kan. sape yang tak nak dicintai n mencinta------->muntah!
tapi ni lah masalah aku,cakap pasal jiwa-jiwa sikit,mula lah geli geleman.nak muntah hijau segala.

One side,actually aku memang tak sedia,tak sedia untuk ada komitmen. Tak sedia untuk suka mana-mana lelaki. Tak sedia nak keluar dari dunia aku sendiri. lagi pun,aku paling takut,paling takut if lelaki tu just nak main-mainkan aku. aku takut kecewa. takut sangat sampaikan aku tak pernah buka hati aku, untuk terima mana-mana lelaki pun.

Serious, aku paling takut dikecewakan. that's y la taman aku suram je.hahahaha. lagipun,experience teach me a lot!so,it's better to take prevention than cure aite?and sekarang aku dah jadi macam cold-hearted person. dah jadi macam sangat tidak care dengan surrounding.ape nak jadi dengan aku ni??huwaaaa..mummy tolong...tolong..:P
sampai ada satu masa,aku fikir,if tak kahwin pun xpe or maybe suruh mama jek cari.-------->hadoi!T_T

tapi tak pe lah. ada jodoh tak ke mane.insyaAllah i'll find mine soon.---->aiceh gaya nak kahwin je tak lama lagi.

until now,babai!
peace no war!

 p/s: yay,nex week cuti!!!mahu pulaaang!
p/s/s: rindu sama sopia!

No comments:

Post a Comment