March 21, 2011

31 march 2011, 12.30pm

 
serious tak sabar nak tunggu 31/3/11 at 1230pm...kenapakah??
hehe..of course lah tak sabar.time tu aku dah habis exam.dah habis paper.tak payah nak serabut fikir pasal exam.pasal study.pasal banyak lagi tak cover.pasal aku ingat ke tak apa yang aku baca.pasal boleh ke tak jawab soalan exam nanti.pasal aku lulus ke tak.hah
hamek ko.

hehehe...stress betul jadi student ni.
aku rasa dah kerja lagi best kot.tapi kenapa orang cakap study lagi best??tak faham nyee!
ok lets see..
if ko student kan, ko kena fikir nak study,kena fikir pasal exam,kena fikir nak lulus exam,if tak kena repeat-------->enggak mau sihh.kena fikir presentation yang boleh dikatakan setiap lecturer berebut-rebut nak buat.kena fikir pasal clinical case lagi.macam aku lagi la.nak kena fikir sempat ke nak cabut gigi orang dalam mase 5 sem nie?sebanyak 30 gigi ye kawan-kawan.sempat ke nak siapkan class2 cavity yang sebanyak 20 case tu ye adik-adik.ni baru case untuk 3rd year.belum masuk 4th n 5th year.lagi la segala mak nenek.crown lah,bridge lah,endo lah..haaaaaaaaaaaaaaih.
see see..banyak kan nak fikir.
lepas tu nak fikir nak pergi shopping lagi tapi duit tak cukup.sob sob sob..MARA kedekut!------------> tak bersyukur nieh.:P
banyaaaaak kan nak fikir???kan2??

what if kalau ko dah kerja?tak payah nak fikir exam segala bagai, presentation pun tak payah.(er,  da jd dentist ada kena buat presentation lagi ke?).cukup bulan tunggu gaji masuk.dapat gaji bagi kat mak bapak sikit.simpan sikit.shopping banyak.hahahahaha.
best kan hidup jadi orang bekerja ni?tapi betulkah?ke nampak je camtu.




cepaaaaaaaaaaat la habis exam!

babai!

No comments:

Post a Comment