April 24, 2011

Alhamdulillah dah sihat:)


Assalamualaikum 
aku demam homesick!!!
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
5 hari aku demam since hari selasa lagi.



hari selasa hari tu pergi  HKL
macam biasa lah.
lepas tu,aku and the gang clerk patient.
and yang tak boleh blah nye aku yang kena present case.
ceittttttttttttt!
podaaaaaaaaaaaaah!

perghhhhhhhhhhhh!

pagi tu aku memang dah sakit kepala.
nak pergi HKL lagi la sakit kepala.
tapi tak pelah.
first time nak clerk patient dekat hospital.

ok la time present case.
naseb baik Prof Ahmed baikkkkkkkkkkkkkkkkkk hatiii.

dia cakap" we should ask other group member to do the PE"

wawawaaaaaaaaaaaaaaaaaa.!
what a relieved!!!

tapi,masa nak buat PE tu haruslah tutup curtain. sebab nak buat PE utk breast cancer patient
ok fine lah.
bila dah tutup curtain,ko kena berdiri lagi,dengar Prof Ahmed membebel,
dengan tak cukup O2 lagi,kepala dah ting tong,tak cukup air,.

aku tak tahan.terpaksa aku pergi toilet.
boleh tak aku duduk mencangkung kat dalam toilet.
tapi serious aku tak tahan.
2 kali aku ulang alik just untuk duduk sahaja.


mulalah mak cik-mak cik dok tanye dekat aku.
"kenapa tak sihat ke?""sakit ke?"

mesti mak cik-mak cik tu igt aku doctor muda yang sedih tak dapat kawal perasaan!
muahahahaha.

tapi yang benarnye aku sakit kepala tahap cipan.
balik je aku tidur dr pukul1830 smpi 0730
aku bgn betul-betul untuk solat sahaja.


esoknya aku DEMAM.








 

No comments:

Post a Comment