April 8, 2011

ceritera chinta zaman muda mudi part 3

 
macam dah panjang sangat pulak ceritera cinta aku ni.sampai part3 dah.amboih!da la kisah cinta tak menjadi.hehehe..

ok lah...ni sambungannya

aku dengan dia memang selalu la mesej.tapi dalam kes aku ni,aku lah yang muka tak malu selalu mesej dia.bila dia yang start mesej aku dulu,memang abes aku kepoh la kan.muahaha!kesian member-member aku.layan jelah kan perangai mak cik perasan sorang ni

then,aku pun mula dapat inspirasi.gila semangat nak belajar.konon-konon sebab si tengku syahran tu dah bagi nasihat la.erm,aku rase bukan konon-konon but memang ya!yes,for me,hes the one who give me all the spirit to continue and not giving up!waaah!

thanks si tengku syahran!

eventho dia tak baca pun.:(

by the end of the day,result aku is better than him.ahaks!.hari dapat result tu,hari tu jugak aku mesej dia tanya.hehe.tapi dia kurang 1 A je dr aku.and after all,dia buat medic sekarang.dekat indon.fly la jugak kan.dari aku.terkandas dekat malaysia.oi mek,bersyukur la duk kat malaysia!aiyaaa!

lepas spm,aku sambung buat A-level,dia sambung dekat msu,foundation n prep ke indon.aku still contact dia masa dekat KTT.if aku tak silap,aku dapat tahu yang dia couple masa aku buat A-level.aku sedih jugak la.sedih la.and aku macam tak sangka dia akan couple.for me,dia baik,macam tak layan la couple2 ni.

but im wrong!

tapi tak pelah.tu hak dia.aku nak kata apa kan.bila dah tahu dia da ada gf,ak kurangkan la mesej dia.dah jarang-jarang.dekat ym pun dah tak nampak dia.aku still ada no dia sampai sekarang.tapi aku la yang dah tukar number.

last aku contact dengan dia before nak masuk mahsa.aku cakap dia yang aku tak lepas nak fly.tapi masuk mahsa je.tu lah yang last mesej.about 3 years ago.

tapi aku ade ex budak maktab yang 1 u dengan dia.tahu la dia still ada dekat indon.:(

aku tak jumpa fb dia.
aku tak nak cari.
nanti aku takut aku suka balik.
tak pun i'll be a great stalker.
no no no.


enough until here.


bye2 tengku syahran!^_^.

ada jodoh ketemu lagi.^^

p/s: kot kot la dia jumpa aku dekat fb,and add aku,ak approve jek.hahahaha:P

No comments:

Post a Comment