April 17, 2011

jalan-jalan dekat ikea and makan meatball sedaap weyh!

semalam pergi ikea.
dengan sapa lagi kalau bukan dengan cik aliah.muahaha
aku kan tak ramai kawan.
:'(
gila rase macam loser,tak ramai kawan.
heh,ko yang malas nak tegur orang.
memang patut ah loser.

eh2,but im not loser anyway.
:)

actually the main reason nak pergi ikea sebab nak makan meatball.
haih,tensen aku dengar orang dok cakap meatball ikea sodap.
den pun nak rasa jugak!

memang terbaik la weh!
sedap kot~
orang macam aku kan tak suka try makanan baru sangat kan,
tapi bila makan meatball ikea memang TERBAEKK!
SEYES!
highly recommended dekat sapa-sapa yang tak pernah try.

ni chicken leg.bole lah.aku tak berapa suka.

ni lah meatball nye.presentation nampak tak menarik,rasa dulu baru tahu!

ni daim cake, egg tart and muffin.daim memg mantop!

actually nak amek soft drink,TERRR-amek coffee pulek.

hehe..aku tak makan ni semua sorang
biaselah,
sharing is caring.
aku kongsi dengan alia.
tu pun tak habis.
terpaksa tapaw muffin bwk balik.hehe

masa aku nak bayar meatball ni,
aku terjumpa dengan cik epal.
heh,tak sangka betul.

and paling tak sangka,
cik epal igt aku lagi kott~

ngeh3...
dia igt yang ktorg pernah jumpa dekat MPH before this.
ni masa jumpa dekat MPH midvalley.
semalam tak sempat lah pulek nak tangkap gambar dengan cik epal
tapi aku sempat lah stalk cik epal
muahahaha
dengan ehem ehem dia.
muahaha

psiko je aku ni.

bukan setakat ikea,the curve,tesco,IPC ape ntah
sume ktorg bantai pergi.
jenuh tawaf.

tapi last2 dah tatao nak buat ape.
boring2.
lepak dekat the street
tgk hitz fm bagi ticket tuk justin bibir punya concert

serabut je kat situ.
banyak sangat org dok smoking.

last-last masuk IPC,pergi popular jap
mak cik tu nak cri novel,
lepas tu terus chow.

maghrib pun dekat bilik je.
hehe..

but overall ok la.
tempat baru,makanan baru,
xde la asyik midvalley jek.

heh,semalam pakai long skirt kott~terasa ayu i~muahaha!
mok cik ni pun pakai skirt~ayu gitu!
huehuehue
orait...
semoga ketemu lagi

jangan lupa makan meatball

muahahaha!

peace!

arios!


No comments:

Post a Comment