May 22, 2011

habis pun.huiih

aku baru lepas habis buat marathon princess hours.
hoiih,ni lah cerita korea yang paling lama aku tengok.

kecewa gilaaaa tengok cerita ni.

:(

kurang gula la cite ni.:(


masa awal-awal tengok pun aku dah rasa cerita ni macam tak best.before this aku tak mau tengok cerita ni pun sebab; dulu masa zaff tengok aku rasa cerita ni macam bosan gilaaa and lembab.

tapi semua orang cakap cite ni besst woooh.kot mula-mula memang ah bosan kan,aku gagah la jugak nak tengok.sampai tengah-tengah ada la best sikit. tu pun sikit jelah.


sebab dulu masa aku mula-mula tengok cite PLAYFUL KISS, aku rasa cite tu bosaaaaan gila and heroin die sangat lah bodoh.HAHA.
and aku tak sukaaaa HERO dia tu. aku rasa nyampah gila dekat kim hyun joon tu.balik-balik muka dia yang jambu tu dok jadi hero.ceh,tak de muka lain ke??

tapi skunk aku rasa macam dah jatuh hati pulak dekat die.muahaha::P


lepas tu aku stop jap tengok playful kiss sebab tak tahan tengok ke-bodohan heroin dia tu.ngeh3.

tapi ntah macam mana,aku tiba-tiba dapat inspirasi nak tengok balik.

waaaaaaaaaaaaaaaaaa....lepas aku sambung balik cite playful kiss tu; SANGAT SHUWEEEEET YOU~

shuweeet weh!

HAHA. seriously!!

and princess hours mengecewakan sanubari ku jek~ponat den stay up nak bagi habih nie ha.

 
teaser untuk memujuk hati kecewa.HAHA.



No comments:

Post a Comment