June 25, 2011

wierdo!

tadi aku keluar berdua dengan kawan aku.and kawan aku tu lelaki. dia ajak nak tengok KL gangster. bila sampai dekat tropicana city, cite kl gangster dah tak ada.pelik jugak aku. tak kan dah habis tayangan kot.

so tak jadi lah tengok wayang. ktorg pergi makan dekat subway and lepak situ. borak-borak jelah. lama jugak lepak subway.lepas dah bosan,ktorg jalan-jalan jap dalam tropicana. ni first time aku datang situ.huehuehue.

tropicana not bad la,tempat simple and not so crowd macam mid. tapi tak banyak sangat kedai kat situ. aku pun tak jalan habis.hehe.

lepas tu pergi pop street chic market.dekat jaya one.

ni lah yang wierd nie.

dekat situ banyak jual baju,kasut,pants,accessories and craft.

aku nak usha baju,but the problem is wierd!

aku tak reti lah bila ada orang lelaki ikut aku,tengok aku pilih-pilih baju.HAHA.serius rasa macam pelik gila. nak usha baju lebih-lebih pun terbantut.segannye gua!

hilang rock gua macam ni.cis!

kejap je jalan dekat situ,aku jalan just macam passed by je.tak stop lama-lama dekat satu booth,pilih baju sehelai-sehelai,tak cari baju dalam timbunan yang harga rm10 tu.semua tu tak buat.waaaaaaaa!

sedih gila gua!

aku serius rasa weird lah.tak reti nak shopping bila ada lelaki.haih. patut la tak pernah ada bf.HAHA.

nak cakap lagi,gua kecewa oke! kecewa dowh tak dapat usha and tak dapat beli.dapat usha pun dah cukup baik.boleh release stress ooo..

tapi yang bestnya aku jumpa hanis zalikha. cun weyh dia.macam barbie doll.hehehe.

tapi yang tak bestnya aku tak dapat bergambar pun dengan si chantek manis hanis zalikha. again,sebab aku segan dengan member aku tue.huwaaaaaaaaaaaaaa!

banyaaaknye aku missed!

so,conclusion is date with your husband not your boy-friends or even boyfriend oke??
:)

No comments:

Post a Comment