July 16, 2011

mari berusaha!

kawan aku masa buat A level dulu selamat berkahwin hari ini.

tahniah imanul hassan and isteri.----------> aceh,macam la iman baca blog aku.muahahaha.

macam tak sangka pulak iman dah kahwin. nanty hujung tahun ni 2 orang kawan baik aku sendiri nak kahwin pulak.waktu tu baru aku nak betul-betul gelabah kot.HAHA.

lex lu kan. kata muda. baru 23 kot. eh, i am still 22!yay!

tapi kalau aku nak gelabah pun tak ada maknanya jugak. aku sendiri tak nak terikat dengan commitment then nak gelabah apa hal??

tapi deep in my heart aku rasa macam gelabah sikit la.bukan apa, aku ni kan loner.HAHA. asyik terperap dalam bilik je.tak nak bersosial langsung kan. dah tu YM pun 24 hours invi je kan.Fb pun kalau dah rimas sangat pun aku invi jugak.macam mana nak bersosial ni?..adehh!..apa ko ingat kat dunia ni ko hidup sorang-sorang ke hah??------->gila apa marah diri sendiri??HAHA. terbukti loner.

bukan tak nak fikir,tapi keadaan tak mengizinkan and mama pun tak bagi.wawawawa.

baik gila tak berchinta sebab mama tak bagi.LIAR.

HAHA.

aku sendiri yang tak nak lagi and aku tak tahu bila aku betul-betul ready nak terima lelaki. kadang-kadang aku macam tak berperasaan je. and selalu nak deny perasaan kalau aku ada perasaan.HAHA.
apa ayat belit-belit nieh.@_@

so, don't worry, be happy with your gigi and my Mr.right will come soon.

Mr right turun dari langit ke mek?? berusaha la sikit mek!!! lower down your ego bit please!

okay, mari berusha!

:))


No comments:

Post a Comment