July 10, 2011

mimpi.

okay dah 2hari aku mimpi and aku ingat benda tu betul-betul terjadi.

first semalam.

aku mimpi aku pergi russia, bawak diri or dengan kata lain merajuk lah.HAHA.aku pun tak sure aku merajuk pasal apa.tapi yang penting aku memang sampai russia lah kan.hehe.


dalam mimpi aku tak ada pulak aku sampai sini.T.T. google pic

dalam mimpi aku tu.aku excited la sebab aku dapat rasa salji.HAHA.kempunan nak main salji kot~
terus hilang sedih aku.serius aku excited dapat main salji and aku pergi tempat macam wonderland which aku doubt ade ke tidak tempat tu kat russia.HAHA.

weeee..its snowwwy! google pic


tapi tak pe lah.janji aku sampai russia dalam mimpi aku tu.tapi yang sedih nya, aku still beli ticket nak balik malaysia sebab mama.hehe.

and part yang bestnya aku kenal seorang lelaki ni.HANDSOME.

HAHA.

saje nak mention jumpa laki hensem dalam mimpi.ngeh2.tapi dia tak sempat nak berkenalan dengan lebih mesra dengan aku sebab lepas tu aku terjaga dari mimpi.cissssh.

mainan syaittttoooon betul mimpi aku.ish2.

yang kedua pagi tadi.

yang ni tak ada apa sangat.cuma aku mimpi ada bunga tulip colour merah dekat atas siling bilik aku ni.banyaaaaaak sangat.and chanteeeek.

and aku macam percaya yang bunga tulip tu betul-betul ada atas siling aku tadi.

santeeeeeeknyaaaaaa.can't imagine if tulip betul2 atas siling.google pic




sebab bila aku bangun dari tido aku cakap; cakap sorang-sorang la kan

" eh mane pergi bunga tulip atas ni?"

then baru aku sedar.




it was a dream.



:(

No comments:

Post a Comment