August 3, 2011

nuet mara??

heh, aku ingat aku sorang je gelabah bila duit mara tak masuk-masuk lagi.
gila lambat kot.
kering aku hujung-hujung bulan nie.
memang terbaik lah.

dah la tengah bulan puasa kan.
sabar jelah den.

tadi blogwalking dekat komik busuk. rupa-rupanya ada jugak orang lain yang gelabah macam aku.hahahaha.
komik busuk pic
heh..macam -macam betul.

tengah bulan je dah kering, nak tunggu hujung bulan pun dah satu hal.ni mara lambat pulak.semalam kot baru masuk.aiseyh.

aku nak shopping semua terbantut.nak keluar date dengan pikah pun tak jadi sebab elaun mara tak masuk.ceit.tapi, tak pe,sekarang dah masuk.kita enjoy!

tapiii....

nak exam pulak.

finaaaal pulak tu.

aku tak nak repeat dowh.kang tak pasal-pasal kena repeat 1 year.sistem dekat sini kalau failed even 1 paper pun,kena repeat paper tu for 1 year.huh. nak menghabiskan sisa-sisa berbaki 2 tahun ni pun dah seksa,ini pulak nak tambah 1 year..owh tidak.

kadang-kadang aku kagum dengan orang yang habis degree and sambung pulak master.aku gila respect dowh.serius.

sebab aku gila punya malas nak sambung lagi.bagi aku nak menghabiskan degree ni pun da cukup terseksa.tunggang terbalik hidup aku especially time exam.tak exam pun tunggang terbalik jugak.hadoiii.

maybe sekarang aku cakap lah tak nak sambung study kan,tapi sapa tak nak jadi pakar?lagi masyuuuk kot.muahaha.

jadi GP pun masyuuuk what~

jadi GP jelah,tak payah nak susah payah buat post grad.


eh, tak nak lah.nak jadi periodontologist.ok jom buat post grad semua~


p/s: hoi,lepaskan exam third year dulu baru berangan nak buat post grad oke.

No comments:

Post a Comment