December 2, 2012

random update!


Assalamualaikum.

wah, wah.. lama gila sudah tak berupdate blog ni. busy kemain owner blog nie.hehe.

macam biasalah aku kan. ade je hal tak sempat nak update blog.  btw, sekarang ni i am officially fifth year student aka final year of dental school! tak sabar nak habis oi.

year 5 tak ada lah hectic sangat. for the time being. hehe.

alternate week aku posting dekat wilayah complex. sana ramai sikit patient. sape nak jumpe i boleh datang sane. *poyo*

baru 2 weeks masuk class, so tak ada apa sangat nak cter. cuma lat friday ade annual dinner. the first ever sejak aku masuk dental school.*sigh* . being Mahsa. at least ade jugak kan nanti story nak cter dekat anak cucu. hehehe



owh, aku ada try buat red velvet cake. hehe. kali ke -3 buat baru betul-betul jadi. first trial rase cm apom, second trial kek aku cair kemain, 3rd trial baru jadi. hehehe. *usaha tangga kejayaan*
nyummmy!
sopia sukeee!:)

aku try resepi dari mak hanis zalikha. not bad rasenye. and senang jugak. tadi mama called, cakap ada beli buku resepi yang tunjuk red velvet. buku tu tunjuk red velvet yang lagi red dari apa yang aku buat. *tak puas hati*

abah pulak cakap nak try buat ikut  resepi buku, sebab resepi tu nampak lagi merah. aiceeh. kite tengok merah ke idak ye. hahaha.:P

balik nanti aku nak try buat lagi ikut resepi baru. hehe. nanti jadi baru i gebang lain.:P

tu je kot. dah tak taw nak story ape lagi. ok bye!

till then,
bye!!


No comments:

Post a Comment