November 29, 2013

cerita korea.

Salam~

sekarang dah tak ada stok cerita korea. dulu selalu amek dr junior aku. aku ni fail sikit bab-bab computer and nak download semua ni.

cara paling mudah of course la sedut je dari junior aku.

nak tengok running man pun tak ada. apatah lagi cerita-cerita korea. so sekarang tengok apa yang ada kat tv jelah. patot lah hidup aku rasa macam dull je. HAHA. ok over.

kalau tak, dulu tiap-tiap malam tengok cerita korea. tak best pun kadang tu aku hadap jugak. sanggup stay up sampai lewat malam nih. kalau study tu kejap je aku tertidur.

pastu selalu tengok 1, 2 episod before start study. konon-konon booster la tu. cari ilham sikit. tapi ilham lain yang sampai. HAHA.

bila orang tanya kenapa suka tengok cerita korea, aku pun tak tau kenapa.rasa macam suka. macam best je. macam sweet je.HAHA.

Well kita kan selalu tak sedar kenapa kita suka sesuatu tu kan. tambah orang macam aku. T.T

so ada sesape nak tolong download untuk aku? adik aku pun tak nak tolong download.T.T


No comments:

Post a Comment