November 8, 2013

Gemook!

Assalamualaikum~

kalau aku cakap aku dah gemok mesti semua orang tak nak layan.semua orang tak percaya.T.T

kesian aku.

cuma Sopia je layan kakak dia ni. HAHA.

lepas tu si Sopia ni selalu ingatkan aku; " jaga perut, jaga perut". nak makan pun serba salah dah aku especially malam. tapi ada aku kisah? aku makan jugak.HAHA.

lepas tu siap perli aku lagi, " kata nak diet, tapi makan, ish3"

sabo ajelah mak.

yang lagi best Sopia siap sanggup nak teman aku jogging lagi. Fareez pun sama. kadang-kadang bangun awal pagi ajak aku pergi. tapi setakat ni tak pernah lagi lah perginya. Hewhewhew

duduk rumah memang asyik rasa nak makan je.semua waktu makan aku makan. in between meals pun makan.lepas tu komplen gemok.T.T

nak convo ni, nanti mesti kawan-kawan aku tegur pipi tembam.nak buat senaman pipi aje boleh?


k nak pergi bagi kurus pipi.

bai!

No comments:

Post a Comment