November 5, 2013

kehilangan

Assalamualaikum~

sejak dah balik ke rumah ni, hidup aku memang dengan rumah je.

kalau keluar pun dengan adik-adik, takpun dengan mak aku.lepas tu duduk rumah diam-diam. if aku cakap duduk rumah diam-diam tu, memang aku duduk diam-diam. HAHA.

i mean, aku kalau tak keluar tu memang tak keluar,if keluar pun just nak sidai kain je.dengan angkat kain. jiran-jiran pun aku kenal gitu-gitu je. haha

takpelah, mak aku dah kenal ok la tu. aku nak sembang ape dengan mak cik-mak cik tu. kekok pulak. selalu aku senyum je. senyum kan sedekah.

bila dah lama kat rumah, rindu hostel pulak. rindu zaman duduk hostel. ada kawan-kawan. ada penguins gang!!

hahaha. ya ampun korang!

Dr A selalu panggil aku, ally, izzy n pija as penguins gang.tak paham aku.

rindunyaa!

selalunya every weekend memang tak lekat kat bilik. ada je benda nak buat. kalau lekat pun hari ahad. sebab esok tu nak sekolah. hari sabtu mesti keluar.tak keluar bila tak ada duit. waktu tu masing-masing duduk diam-diam dalam bilik. HAHA.

and lagi best, sebab dah kenal lama, almost 5 years and coounting, aku memang boleh percaya and harapkan kawan-kawan aku tu.

and diorang selalu manja kan aku. HAHA.

macam nak makan mana mesti tanya aku dulu, sebab aku fussy sikit bab makan. the gang yang lain tak kisah bab makan ni. suka je nak try makanan baru. tp bila aku tak nak makan situ diorang ok je.

actually aku selalu terharu. even benda-benda kecik macam tu, diorang selalu buat aku rasa comfortable. :')


lepas tu kalau aku ajak pergi mana-mana je pun, mesti semuanya selalu ok. yang paling selalu on mestila cik al kitew. HAHA.sebab aku dengan Al lah penunggu setia hostel tu. izzy selalu balik, pija tak stay hostel.

Al selalu je on nak pergi memane pun. even die tak nak pergi pun mesti die on bila aku pujuk. cair tak aku pujuk?HAHA


tapi bila balik sini, ada je kawan-kawan lain. tapi banyak yang keje jauh. Lyd cepat la balikk!

yang memang keje kat Taiping pun selalu busy. aku malas sikit nak kacau orang yang bekerja and dah ada BF.bila nak ajak keluar pun rasa serba salah. nanti kang takut terpaksa pulak.

tapi aku tacing la bila dah janji nak keluar dengan aku tapi cancel aku sebab Boipren ajak keluar!

tacing la gini.

walaupun aku cakap aku tak tacing tapi aku tacing taaau!

aku tacing selalunya kejap je, lepas tu dah lupa. cuma jangan la asek cancel aku!x.x

huhuu. btw, im missing my penguinss gang!

jom pergi Kores sesame!:D

k bai.


No comments:

Post a Comment