June 7, 2014

mak cik and my girlfrens

Salam


haritu kan ada satu entry yang aku cerita pasal pak cik mazlan and mak cik semarni kan.

last week, tiba-tiba ada satu unknown number call. angkat jelah and naseb baik time tu tengah main phone kan, sekali tengok mak cik semarni call aku.

terharunyaaa saya! :')

rupa-rupanya yang tu number pak cik mazlan. haritu masa aku tukar phone aku tak save number dalam phone lama. so hilang lah habes number dalam phone lama tu. mak cik memang tak ada pakai phone pun. dulu pun selalu aku call pak cik je kalau nak bagi appointment mak cik.

ada jugak teringat dekat pak cik and mak cik. teringat je terus dapat call. hehe

borak-borak la kejap dengan mak cik.

mak cik cakap gg palsu satu dah rosak. pecah sebab mak cik accident. sedih aku dengar. luckily mak cik buat 2 sets. ada la lg sepasang.

aku harap yang fractured denture tu bukan aku punya tp Shiv. HAHA. :P

mak cik siap tanya aku tak nak bukak clinic sendiri ke nanti mak cik nak datang. alolo mak cik. jauhnya mak cik nk datang buat treatment dengan saya. :")

soalan feveret haruslah tak lupa kan. bila nak makan nasi minyak aku? alahai mak cik, sy pun tak pasti, mak cik doa2 lah yang baik-baik untuk saya. hoho.

harus lah aku save number pak cik mazlan. mana tau nak ziarah pak cik dengan mak cik ke. nak jemput datang kenduri ke. :P

nanti-nanti boleh la aku pulak call tanya khabar pak cik and mak cik. ingat lagi diorang dekat aku.


me n Shiv.


well, banyak aku share patient dengan Shiv.  antaranya pak cik mazlan and mak cik semarni lah. dulu masa belajar kadang-kadang terpaksa fetch patient. gigih tak gigih time tu.

kalau share dengan Shiv, nanti kitorang pergi fetch sama-sama. naik kereta Kancil merah Shiv. pernah sekali tu ktorang pergi fetch patient. kat mana tah, tengah-tengah hari panas tu. kereta shiv air cond macam problem sikit. bersauna la aku dengan shiv. HAHA.


susah senang sama-sama. rindu pulak zaman belajar. tapi tak nak patah balik. susah oi belajar
yang ni pun kawan susah senang.
yang ni jugaaaaaaak!

.
yang ni punnnnnn~
rindunyaaa dekat semua.

:')

No comments:

Post a Comment