September 27, 2014

life update

salam~


kali ni aku rasa paling lama kot tak update. serius lama. rindu je nak update. tapi macam banyak hal plus bila dah balik kerja tu memang lah malas nk on lappy.

rasa macam banyak je nak menulis kan. tapi bila dah depan mata blur pulak nak tulis apa.

anyway, sekarang aku still bekerja (apekah ini?), still fydo, baru balik dari korea (eh), masih belum berkahwin (eh lagi).

aku rasa life aku sama je bila update ke tak. tak ada apa pun yang berubah.

oh, maybe ada sesuatu yang berubah sekarang ni. hihi.

btw, haritu aku pergi korea for 12 days and bajet aku kurang dari 4k including tiket flight and accomodation.

tapi tu sebab aku pergi backpacking and bajet kurang untuk makan dekat luar since aku banyak bawak makanan segera and snek.

for 12 days tu, 3 hari dekat Busan and the rest dekat seoul.

so far, bagi aku korea ok la. aku macam kurang feel sikit masa dekat korea. tah la kenapa.

maybe bagi sape yang suka shopping kosmetik tu akan rasa macam heaven la kot masa dekat myeongdong. rasa nak beli semua. hehe.

the rest tempat lain pun ok, banyak jugak tempat aku bagi. 12 hari kot. sampai hujung-hujung tu dah tak tau nk pergi mana plus penat.
sebb kat sana subway semua kat bawah, and banyak tangga je. lepas tu jalan kat korea pulak berbukit-bukit.memang pancit la bila hujung-hujung tu kan.

anyway nanti (kalau rajin) haha, aku update la tempat-tempat menarik di korea.

everland , seoul
tu jelah life update aku serba sedikit. lepas ni aku rajin la sikit kot menulis. nak brush up balik skill menulis.hehe.

till we meet again!

p.s:)

No comments:

Post a Comment