December 18, 2010

hilang di midvalley??

ini orang hilang di mid valley.ade sape-sape nampak dia?
saya hilang di midvalley!!:(
haha..drama betul hari ini.
pagi-pagi lagi,aku,izzati,aliah semangat gila nak pergi midvalley. almaklum la,dah lama tak jenguk rumah ke-2 kami.hahahaha.
tempat kegemaran semua mesti lah jusco!yay!alia nak cari kasut.aku dengan izzati just nak window shopping je.T_T.-------->actually 2 2 ekor tengah MERAH.maksudnya.kalau naik kereta ni,dekat tempat minyak tu,dah lebih palang merah dah.kena cepat-cepat carik stesyen minyak.enjin dah nak mati.begitu lah ibaratnya antara duit kami dan minyak kereta.T_T.

mula-mula kami bertiga berjalan bersama-sama.tetapi,tiba-tiba tanpa disedari cik alia telah hilang.-__-.
orang yang sedang window shopping sangat khusyuk melihat baju-baju dan kasut-kasut tapi tak dapat nak beli..huwaaaa!;( mummy nak duit,nak pergi shopping!!
lebih kurang pukul 1,bila perut mula menyanyi-nyanyi,izzati pun hantar la mesej kat cik alia kita yang telah hilang nie.tak reply.

then call pulak.tak angkat.
hantar mesej lagi.tak reply lagi.
call lagi lagi.tak angkat lagi-lagi.

haish.aku mula buat kesimpulan.cik alia kena culik ke??ke beg cik alia kena rompak.lepas tu,dia tak ada phone,tak ada duit nak call kami balik.tak pun cik alia pengsan dalam fitting room kah??fenin fenin.
posing dulu walaupun risau cik alia hilang.
dah penat call,mesej riban-riban tak angkat,tak reply,aku izzati n aifaa(eh mane datang aifaa??).pergi la solat dulu.mintak petunjuk mana nak carik alia..hehe.aku janji nak jumpe dengan aifaa as dia nak kasi barang aku.hadiah from orang brunei. thanks orang brunei!!!
lepas tu,kitorang pergi makan dekat Carl's Junior!bege jom!!bege die besar gabak kot walaupun aku amik size small jek.terpaksa makan dahulu walaupun risau tak jumpa lagi orang hilang ni.------>gaya macam tak risau je.hahahaha:D

around dalam pukul 3 petang,izzati nak balik dulu coz dia ade program petang tu which she should go with aliah la.izzati kata dia akan carik 1 round lagi, tak jumpa dia balik.aku n aifaa terus lepak-lepak borak-borak dekat Carl's Junior.
tak lama lepas tu,aku dapat mesej dari izzati.

guess what????



cis,cis.alia tertinggal phone dekat bilik.n to make thing worst,dia tak ingat nombor ktorg.so,dia balik dulu and call izzati lepas sampai bilik.derrrr!!

buat penat je aku risau tahap nak gila dah.hahahaha.tipu!
lepas aifaa balik,aku merayau-rayau sorang-sorang kat mid.maghrib baru aku sampai bilik.hehe.bosan kot if aku balik awal.nak buat ape je.study?oh no!hahaha:P






p/s: aku jumpa cik epal  tadi.hehe.semangat siap amik gambar sekali.akan di upload soon.


until now,babai!!



No comments:

Post a Comment