January 9, 2011

At the end of the day,she falls in love!

hello!------>eh,aku hello kat sape nie,mane ade reader..aku je.hahaha

tak kisah lah hello kat sape pun,janji aku hello.kenape tajuk asyik jiwang je ko nie hah?kate minah rock?tapi jiwang x hengat!ade aku kisah??------------->gile gaduh dengan diri sendiri..hahahaha

bukan aku yang fall in love.cuma aku rasa macam nak tulis pasal fall in love.nak get ready to fall in love kot.haha..aiceh.bukan main.

for a girl to fall in love,the prince shud be charming!..hahaha..abes tu yg tak charming tu mcm mane?xlaku ah??charming doesnt mean that the guy must be handsome,tough,6 pax,tall,etc.lelaki yang charming tak semestinya handsome.guy should be more shuwweet,lebih memahami,tak memaksa and after all accept the girl seadanya.

tapi apa yang aku nampak hari ni,lelaki suka memaksa,suka arah itu ini,tak memahami, da la x suweeet,masa awal2 je kot nak sweet.yelah,mase tu xdpt lagi,ni dah dapat,buat bodo jek..mcm habis madu sepah dibuang..cheewah.

bukan la nak harap lelaki jadi suweet 24 hours,tak2..aku pun rimas kot,cuma lelaki kena sentiasa mencintai n meyakinkan perempuan tu yg shes the only one.

lagi pulak aku ni jenis paranaoid kan,aku selalu fikir yang kalau aku da fall in love nanty,tbe2 guy yang aku suka buat tak tahu je kat aku n bila da makin rapat,makin banyak dia tahu pasal aku and pun tak boleh nak terima kekurangan aku.lagu mana tu?hadoiii...

tapi tulah,walau macam mana pun kaum adam ni layan kaum hawa yg suci ni,at the end of the day,she falls in love jugak.
sebab tu la kot love is blind.

ok,babai!

No comments:

Post a Comment