March 16, 2011






aishhhhhhhhhhhhhhh!
aku benci betol dgn ape yang aku rasa sekarang ni.aku ni complicated sangat ke?ke orang yg dekat sekeliling aku yang tak faham bahasa n lurus bendul sgt????
yes!aku suka dia..tapi dia suka orang lain?hehe------------>alia patut baca ni..aku dah mengaku dekat blog!
hahahaha.....

aku admit la,aku nie bukan jenis nak cakap apa aku rasa.tapi aku harap dia faham.tapi itu lah masalahnya!dia tak faham. n to make thing worst, dia macam dah suka dekat orang lain...huwaaaaaa! padan muka i!konon2 jual mahal la kan?bajeeet betol la lu ni.

sedih woooh...tapi takpe,aku macam biasa..2 3 hari je sedih ni,pastu jd cam biasa balik la kan?heh...r u sure siti noor aisyah??

u dont even get this thing settle since u r ni 1st year n now u claiming that within 2 to 3 days u'll b okay?

blueeeekssss!:p

No comments:

Post a Comment