January 10, 2011

whattt??gm whole day??arghhhh...

pergh,esok memang masak ah kan.GM whole day kot...adoii2...dah la clerk patient.dengan dr htin aung n dr basher..wawawawa...mummy,mummy tolong!

gile stress kot,dah la ko kena berdiri sepanjang masa,dr pukul 9am -5pm.break 1 hour je lunch..huwaaaaa!
tu dah satu hal,belum kira nak kena sembur dgn dr htin aung n dr basher lagi..tidaaaa!
tu belum kira kena amek history dekat patient yg macam2 ragam.aku tanya lain,dia jawab lain.die p cter sakit zaman dahulu kala.aku nak history of present illnesss!arghhh..stress!

sabo ajelah den. nak buat macam mana,kata nak jadi doctor sangat kan..gila dulu beria nak masuk mahsa jugak coz nak kat depan nama aku ade Dr tu okeyh!
and beria jugak nak masuk mahsa coz member2 aku masa buat A level dulu semua amek doctor!.sekarang rasakan!

aku sanggup tolak pergi beijing sebab alasan2 di atas ye.hehe.
xpelah,everything happens for a reason kan.insyaAllah satu hari nanty aku akan tahu ape lah reason nye kan.
percaya pada Qada n qadar.

ganbatane!!chayox2!!!

p/s:xmo xmo xmo xmo xmo g kelas esokk!
p/s/s: aku ujumpe cter korea baru di mana hero nya hensem n tough okeyh?!my princess!best!

until now,babai.nk cri inspirasi tuk g class esok..wuuuuu:(

No comments:

Post a Comment