March 16, 2011

exam boring!



esok ada presentation untuk oral pathology(OP). aku baru lepas konon-konon bercakap depan audience semua la ni..hehe..malas betul la nak present-present ni.tapi sejak masuk 3rd year ni,ini lah yang aku kena face kan.
asyik ada seminar lah,presentation lah, segala macam mak nenek yang seangkatan dengan bercakap depan orang ramai ni.
bagi aku la,seminar ni tak membantu langsung dalam study.aku tak faham betul lah.macam mana doctors kat sini boleh kata yang seminar ni lagi membantu ktorg semua nak faham.haihhhh.doctors kat sini patut tahu yang kerja ktorg bila seminar of cosss lah copy n paste jek.
derrr------------->cm nie lah bakal doctor gigi kita bekerja!o yeah!hahaha..doctor malas.!
minggu depan dah start revision week.aku risau r takut tak dapat nak maintain.huwaaaaaa!mummy!
saya banyak main tahun ni!:(

hehe..tak pe lah..ayat nak sedap hati sendiri:

"saya akan berusaha bersungguh-sungguh sepanjang revision week ni n saya akan buat yang terbaik"
chayooox!chayoxxx!

:D

No comments:

Post a Comment