March 17, 2011

kenapa bodoh sangat ni?




hari ni rasa down gila kot.dah la down,stress lagi..haiiiiih.
tadi aku buat filling occlusal 26 dekat patient aku.mula2 semua macam ok la.injection LA ok,rubber dam pun ok,pastu dah siap buat cavity access and prep datang la sorang makhluk ni.mula-mula mood dia macam ok,lepas tu dia tanya aku pasal composite.aku ni dah la bengap sikit bab-bab dental ni.menciiiiiiiiii betol!
dah lepas aku tak boleh jawab tu..boleh tak dia cakap apa: " kenapa bodoh sangat ni??"
hey  you! before this i've been respect you,as afar as i can control my mouth,i'll make sure that i will not kutuk you, or maki you or what so ever lah, coz i know you are my lecturer!
but hey, how come u call me stupid in front of my patient??huh!
im a student n im still learning.some more, this is my second time doing filling what!!!
argggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!
geraam betol aku.
nak menitik air mata aku kena marah depan patient tadi.cis!
buat masa ni,aku tak nak jumpa dia.nanti meluap luap pulak aku marah.cukup-cukup lah.

betol lah bak kata ayah izzati..
'nak jadi orang hebat,hebat la dia punya stress".

No comments:

Post a Comment