April 27, 2011

perlu ke untuk risau??

yeah,itu dia..perlu ke aku untuk risau??
kalau ikut aku,memang sentiasa tak berperasaan jek.

hehehehehe

macam mana nak jadi orang yang lebih berperasaan eh??
adoiiii...

and perlu ke aku untuk risau?
sekarang ini?detik ini??

kalo ikut cara aku fikir memang tak payah nak risau lah.
buat bodo jek.
nanty dah sampai seru datang la.

tapi yang buat aku risaunye,
orang-orang dekat sekeliling aku nieh.
buat aku cuak jek.
 
semuanya nak tunang lah,nak kahwin lah.
aku?ape ada??
tak ade ape wehh!

nak kata kawan lelaki yang aku rapat pun tak de,
kot ade orang tengah serius nak mengorat aku pun xde,
nak msuk meminang lagi la tidaaaaaak!
haiyaaaaaaaaaaaak!

apo nak jadi ni??
masalahnye aku.
aku sentiasa bermasalah dengan mr.relationship.

abes tu cane la nak ade at least boyfriend ni??

aku tak nak la ada so called boyfriend
but at least i know he is there.
for me.

solution nye??
aku kena buka dulu pintu hati aku ni.
cuba terima lelaki.
diorang pun manusia jugak mek oi.
apsal susah sangat nak terima lelaki ni?

open up ur heart and see what's outside.

someone's waiting.

No comments:

Post a Comment