May 5, 2011

student dentistry tak ada life.

ayat keramat Prof kesayangan.
muahahaha..
student dentistry tak ada life..

mak oii!
agak-agak la wei.
sedih siot.

tak dapat aku nak menikmati zaman remaja,muda-mudi aku.
huahuahua..

Prof cakap macam tu coz soon akan ada class hari sabtu.
untuk Endodontics.
cehhhh!
aku dah la allergic nak buat simulation dengan Prof kesayangan.
huahuahua..
nak-nak pulak hari sabtu.

derrr...
tak remaja betul ada class hari sabtu.

aku nak pergi dating pun kacau.
ceit.
sejak bila ko ada bf??
muahaha.

tapi aku pun mula rasa yang student dentistry memang tak ada life.
seriously.
weekdays memang full.
nak bersosial pun tak sempat.
aiceeeh.
bukan tiap-tiap malam ko buka fb ke?
tu tak kira sosial pulak?
hahaha.

so,kepada outsiders yang nak jadi dentist ni
fikir 12347658092772629 dulu before nak masuk dental school.

seriouslyyy!
i really meant it.

you are more hectic than medical student.

waaaaa..

no more precious,riang ria zaman remaja life.:(


arioss!

peace!
:)


No comments:

Post a Comment