May 19, 2011

cinta abadi.

mama call tadi.

terus tanya kenapa aku dah lama tak call.

aku pun rasa macam dah lama tak call.then aku check dialled call,heh,baru sehari tak call rumah.gaya mama cakap macam dah seminggu aku tak call kan.

aku bukan tak nak call,tapi nak jimat credit.huahuahua. sejak akhir-akhir ni,credit phone aku cepat je habis. gaya macam orang ada boyfriend jek.bukan apa,sekali aku call rumah,pergh,punya la lama aku bergosip dengan mama.tu belum masuk part sopia nak tanya aku;

"kakak dah makan?"
"kakak makan apa?"
"kakak baca buku tak?"
"kakak beli tak kopok kat saya?"

si kecik:)


pergh,suruh aku beli keropok lah,air lah,gaya macam aku nak balik rumah esok je.

walaupun mama kadang-kadang cakap tak payah la call selalu,tapi aku tahu mama kalau boleh nak aku hari-hari call.wuwuwuwu...ni yang buat i homesick ni.

bagi orang yang single mingle macam aku ni..ahem ahem..,family jelah tempat aku nak mengadu domba,especially dekat mama. ko nak cerita apa pun boleh. no hal punya. owh,tapi satu jelah,mak aku allergic sikit bila aku macam "naik bulu".hahahahaha~

aku harap satu hari nanti aku dapat balas jasa mama and abah.dapat tolong adik-adik aku.and aku tak jadi anak yang lupa daratan.huahuahua.
insyaAllah.


so i think this is my true,eternal and forever love!




muahxxx!:)

peace!

No comments:

Post a Comment