May 18, 2011

terharunya saya hari ni.

sejak akhir-akhir ni aku selalu nak pitam esp bila dekat hkl.

macam tadi. haiyooo.

tengah Dr.thomas dok khusyuk bercerita,aku tiba-tiba dah rasa tak selesa.mungkin sebab panas sangat.lepas tu baju aku pakai hari ni tebal pulak.tambah lagi  dengan white coat tebal.

aku bila dh start yawning tu memang indicate nak pitam lah.lagi pun tadi tu crowded.aku tak tahan gila.

at first aku ingat aku boleh tahan,tapi lepas tu,aku rasa macam dah gelap sangat,rasa memang nak pengsan dah r.adoiii.doctor sorang ni..eh2.,bila grad jadi Dr??muahahaha.

aku terus keluar dari ward and duduk dekat luar.depan aku ada mak cik ni.dia ajak aku suruh duduk atas tikar dia.

aku pun pergi lah duduk situ.mak cik tu tanya;
'kenapa nak pitam ke?'
aku pun jawab la 'aah mak cik.tak tahan panas sangat kot kat dalam tu.berdiri lama lagi'.huehuehue.

and the main reason aku tulis entry kali ni sebab aku terharu dengan mak cik ni.sob sob sob.

mak cik tu urut-urut leher aku,badan aku.aku rasa terharu gila.mak cik tu bukannya kenal aku pun kan.siap bagi aku minum air lagi.

terima kasih mak cik.sob sob sob.saya terharu sangat.

lepas mak cik tu urut leher and badan aku,bagi minum plain water aku rasa lega sikit.

tapi yang aku terkilannya aku lupa nak salam mak cik tu.wawawawa...macaam mana aku boleh lupa manners ni??tapi i did cakap terima kasih la.hukhukhuk.benci nya aku ni.

bila aku da habis session je,aku tengok mak cik tu pulak dah tido.huhu.tak boleh nak tegur lagi sekali..

kalau lah mak cik ni baca blog aku,terima kasih lagi ye mak cik..saya doakan anak mak cik cepat sembuh.insyaAllah.

terharunye saya hari ni.:)

No comments:

Post a Comment