May 29, 2011

gossip-ing bout clinic

huh,dah seminggu x update blog.hohoho.
actually aku quite busy for past few days.busy buat apa?busy study ke kak??muahahaha..
aku busy tengok cerita korea.ni lah keje aku.lagi-lagi cerita korea.

btw,secret garden superb.memang boleh buat aku hilang macho ah tengok esp bila part mak hyun bin marah gil ra im dekat rumah dia.ceit.bajet betul orang kaya ni.huh. and lagi satu part yang aku hilang macho bila hyun bin tulis surat dekat gil ra im before diorg switch.huwaaaaaaaaaaaaaaaa.:(

and hyun bin sangat macho,loving, sweet,cute,mute--->erk...HAHA.

actually bukan nak cerita pasal SG.aku nak update pasal cerita dekat clinic.hehe.

everything ok ?

he is a good partner, lee.
basically, untuk 3rd year aku just buat filling,scaling, extraction and denture. yang lain belum lagi. tapi aku tak pernah buat extraction case lagi. sebab:

1) aku tak ada potency patient.----------------->hek ko,potency ape.keh2..
2) sebab aku takut hilang macho.

the latter is more reliable reason.HAHA.

actually baru start second sem baru boleh panggil patient untuk extraction.kira baru lagi la.aku tengah mencari semangat,eh2 bukan cari inspirasi. ceh..tak habis-habis inspirasi.

and patient aku yang dalam gambar ni memang a good case. coz dia ada banyak filling yang boleh aku buat.

gamsahamida zalwie!muahaha

patient aku ni kira baik jugak la.coz dia tak banyak songeh, tak banyak mulut, tak merengek sakit sana,sakit sini.kira macam cool jelah.HAHA. and bila panggil untuk appointment je selalunye boleh datang.hehe.dia suka ponteng class sebab nak tampal gigi.ke sebab nak jumpa aku.muahahahahaha.

what's up man??

suck baik-baik ye partner!

and bercakap pasal partner aku, lee. before this aku partner dengan ashanti and chevy. and since Prof T nak ikut dasar 1Malaysia, dia tukar terus. in the end, aku dengan Lee.

mula-mula aku memang macam agak rebel la.HAHA. rebel la sangat kalau setakat marah-marah dekat belakang Prof T and lepas tu paling dahsyat aku tulis status dekat Fb. nak kutuk-kutuk dia dekat Fb pun pakai nickname.ceit...podah.

aku orang yang tak suka changes.so, bila jadi camni,aku memang marah. aku da selesa dengan Ashanti.she is a great partner too.tiba-tiba kena tukar pulak kan. derr,mana gua tak hangin.

nak adapt dengan lee pulak memang ambil masa lah.but now, what i can say is, he is really a good partner. he do everything and aku rasa kadang-kadang aku dah banyak bergantung dekat dia, which is not good and i dont like it actually.

thankss partner for being such a good one and i will try not to hook on you too much.

HAHA. hook?

blueksss.tak ada la hook sangat kot~kalau lee baca ni,sure muntah.HAHAHA.

No comments:

Post a Comment