May 7, 2011

love??am i ready for it?

kadang-kadang rasa macam dah ready gler.
rasa macam nak try.
yela,orang lain sume pernah couple.
tak pun tengah ada bf sekarang.
aku ada apa?
ada family
:)

tapi aku macam ni lah.
selalu takut.
selalu paranoid.
selalu tak nak rasa langsung  rasa kecewa.
selalu tak nak bukak pintu hati tu.
selalu berdolak dalih.
selalu tak nak mengaku apa yang diri sendiri rasa
selalu mengelak.
selalu tak nak show off ur feelings.
selalu je nak rasa insecure.
selalu rasa rendah diri.
selalu rasa dia tak kan dpt terima kekurangan aku.
selalu takut kena tinggal.
 haaaih..

habis tu macam mana??
tipu kalau aku kata aku tak rasa lonely.
tipu kalau aku kata aku nak focus study 24/7.

aku kan teenager.
mesti lah rasa nak mencuba.
tapi tu lah.
masalah nye diri aku.
maybe aku cepat bosan jugak kot~
tak pun aku ni jenis yang bila dah lama2,sebati.
maksudnya terima je keadaan aku macam sekarang ni.
and tak kisah.

aku lebih banyak spend masa untuk diri sendiri.
kadang-kadang masa nak bersosial dengan orang lain pun aku berkira.
selalu duduk terperap dalam bilik nieh.
ape ntah aku buat.
tengok cerita korea.
cari lagu baru dekat u-tube.
blogwalking.
stalker.
lepas tu tido.
ni la yang aku buat esp bila weekend aku tak keluar.

aku tao orang luar maybe anggap life aku macam bosan kan.
macam pathetic.
tapi aku tak rasa bosan pun.
sebab aku suka hidup macam ni.
this is my life and im happy.

tapi itu la.
kadang-kadang rasa lonely.
:(
tapi kadang-kadang tu hanya datang sehari atau 2 hari je
lepas tu im back to normal
and like nothing happen.
hehe.
macam mana nak ada bf cm nie.
adehhh..

and the worst is
aku takut sangat.
takut nak mencuba.
takut kena tinggal.
:(

wuwuwuwuw..
anyone can help?

arioss!
peace:)



No comments:

Post a Comment