July 22, 2011

past history.

minggu lepas maybe minggu terakhir aku pergi hkl. tak sure minggu depan pergi lagi ke tak. tapi kalau pergi pun just hari selasa and Mr.Zainal pun tak ada.

:(

wawawawawa.

aku nak tangkap gambar dengan Mr.Zainal last week. tapi semua orang macam tak nak je. aku segan la kalau aku sorang je tergedik-gedik nak tangkap gambar dengan Mr.Zainal.HAHA.

tapi bukan tu je aku sedih. lepas ni tak ada la nak jumpa patient,
ambil history bagai.
kena marah sebab tak reti buat physical examination.
tak ada la bila balik tu emo sorang-sorang terfikir pasal nasib patient.

'kesian dekat patient.'

'kesian dekat pak cik tu'.

'kesian dekat mak cik ni'.

'macam mana kalau yang sakit tu mak dengan ayah aku?'

'kenapa pak cik tu nampak relax and cool je? tabah nya pak cik tu.'

'umur patient sebaya dengan adik aku,tapi dia terpaksa terlantar dekat hospital.sakit'.

sedihnya aku.
selalu aku terbayang adik-adik aku kalau yang sakit tu sebaya diorang.



:(

alhamdulillah aku sihat,family aku sihat, kawan-kawan aku sihat.syukur alhamdulillah.

seribu satu pengalaman dekat HKL.masa mula-mula pergi HKL rasa macam maaaalaaaaas gila kot. malas nak ambil history.lepas tu masing-masing tuding jari sapa nak present.

sekali present aku canang dekat 1 class dah pernah present walaupun baru sekali je present.mengelat! hehe.

Kalau ada pak cik or mak cik tanya 'doctor dekat mana ward mata?' terpaksa lah buat-buat tahu walaupun tak tahu.muahaha.kembang kempis sebab ada orang panggil doctor.

bila down or dah tak larat nak dengar Prof Ahmed cakap like forever pergi menyorok dalam toilet. bila ada mak cik-mak cik masuk toilet, semua tanya.mesti ingat macam aku dah kerja non stop,treat patient tak henti-henti.padahallll~hehe.

bila tengah down jugak,terpaksa lari dari ward.duduk berteleku depan pintu ward. kepala pening.
aku paling ingat ada mak cik bagi air and siap urut-urut badan aku lagi.sob sob sob.sedihnyaaa!
aku pernah cerita dekat.ENTRY NI.

memang terbaik lah.

semuanya akan jadi kenangan.past history. a good one.

:)

Ada gaya doctor tak?*ehem ehem*.

last day makan dekat HKL.






tapi ada benda lain lagi aku sedih bila dah tak pergi HKL ni.*sengih gatal*


 HAHAHA.


lepas ni concentrate dengan gigi jek.hari-hari tengok gigi.T.T

arios!

No comments:

Post a Comment