September 12, 2011

jauh hati.merajuk.

ye.saya merajuk.jauh hati.kecik hati.semua pasal hati.susah la ada hati ni.hoiiiii.

tak ada hati mati ko tao tak.kata medicine dapat A.ceit..poodah.

bila orang cakap love is blind; aku tak ada lah nak paham sangat.even kadang-kadang bila aku jadi kaunselor tak bertauliah pun aku guna jugak phrase " love is blind" ni.tapi bila kena kat batang hidung sendiri baru den paham aih.

tapi nak buat macam mana kan?dah cinta itu buta.tak nampak.bila sedar pun still nak deny benda yang tak sepatutnya kita deny.kan??reality tak menjanjikan apa-apa.tambah-tambah untuk orang loser macam aku.huuuuwaaaa...

:)....:(


makanya??apakah kesimpulan dari love is blind ni??

heh, aku pun tatao.

tapi hati yang sedang berjauh ni akan dekat balik.bila??

well,time heals wound right?

so for the time being just bear with it.

:)

p/s: but i guess the story has come to an end.

No comments:

Post a Comment