September 12, 2011

konvoi raya di kuala lumpur~

hari khamis minggu lepas aku turun kl.

actually tujuan asal aku ke kl sebab nak ambil ic aku.sengal tak sengal aku boleh tinggal ic dekat hostel.
jadi lah pendatang asing sejak 3 minggu lepas.muahahaha.

aku stay sampai hari ahad je.:(
ikutkan hati aku nak balik hari ni( isnin) tapi mak aku tak bagi.:(
baru nak pergi date.

huwaaaaaaaaa.:(

ok tak pelah.

nak cerita pengalaman aku beraya di kl pulak.

sebelum ni asyik beraya di tepen je kan.tapi tahun ni aku tak konvoi raya dekat tepen sebab hp kes hilang macam aku cerita kat sini.member-member aku tak dapat nak contact aku and aku ingat konvoi raya on saturday tapi rupe-rupenye on friday.:(

and so i missed konvoi raya tahun ni.

but its okay.dah ganti dengan konvoi raya di kuala lumpur!hohoo

semua 3 buah rumah je sempat pergi.mula-mula pergi rumah fiza.yang bestnya aku dengan izzati naik lrt ke taman melati before fiza ambik ktorang dekat station lrt tu. dah la pakai macam mak datin kan masing-masing, dengan heels lagi sekali naik lrt.ahahaha.

aku pakai baju kebaya labuh color pink. ni baju kebaya tahun lepas.




dekat rumah mak fiza served bihun goreng.bihun goreng dia sangat rich!serius.ada udang, sotong, daging, sayur-sayuran , serunding and tauhu goreng.setiap bahan-bahan tu mak dia letak banyak sangat.hardly nak cari bihun pulak.HAHA.

dapat la jumpa mejar ariffin, ayah fiza yang sebelum ni mengajar ktorang denture.borak-borak sambil tunggu fiza siap.lepas tu apa lagi, sesi bergambar.hohoho.

then ktorang pergi rawang pulak.nak pergi rumah kak anchoy.kak anchoy ni room mate aku before dia kahwin.saja melawat dia.sekarang ni kak anchoy dah pregnant.insyaAllah 18/11 ni dia bersalin.

hanya kami bertiga konvoi.
alia tak join..
gambar hiasan.


dari rumah hafiza nak ke rumah kak anchoy ktorang trapped dalam jammed for almost 2 hours kot!~

perghhh...psiko sorang-sorang dalam kereta.

hadoiii.

ktorang solat zohor and asar dulu dekat rumah kak anchoy before pergi rumah en sabri.

rumah Encik sabri tak jauh sangat dari rumah kak anchoy.lebih kurang 15mins perjalanan.

Encik sabri ni staff mahsa yang jaga masa aku 3rd year dulu.aiceh.baru habis 3rd year.gaya aku dah macam 5th year aje.muahaha.

best sangat pergi rumah En sabri.masa ktorang baru sampai tu jumpa dengan kak nur and family, chong, monica, and tengku is. sempat lah beraya dengan diorang.hohoho.

En sabri masak special punya.mee bandung.terbaeeeeek dari ladang gua cakap lu!aku dengan bloatednya pun boleh tambah.sedaaaap siot!.En sabri memang melayan tetamu terbaeek punya..dah hidang air sejuk dapat air panas pulak..memang bloated ah aku.aku sampaikan tak boleh nak bergerak.sebab kembung!HAHA.

memang best sangat dapat beraya dengan semua staff mahsa.pengalaman baru la.maybe boleh di jadikan acara raya tahunan aku.hohoho.

yang tak bestnya ktorang tak dapat duit raya pun~~~~~

HAHAHAHA.


p/s: ko bajet ko muda lagi laaaaah???

No comments:

Post a Comment