September 21, 2011

saya ada handphone baru..weeeeeee..:)

assalamualaikum semua.

lama tak update padahal hari-hari aku bukak blog.al maklum la orang tengah cuti.hehe. niat nak update tu sentiasa ada tapi malas.hehe.sudahnya aku blogwalking jelah.kalai ikutkan macam-macam cerita nak gebang; tapi last-last satu pun tak.tersimpan jauh dalam lubuk hati je.kehkehkeh.

since dah menulis hari ni, aku nak gebang sikit lah yang aku dah beli phone baru.before this kan aku pernah cerita yang phone aku hilang.

actually plan aku lain.aku plan nak beli i phone.keh3.tapi at last aku dapat samsung galaxy s plus pulak.hehe.

pandai betul cina tu dok story kat abah.sampai abh pun tertarik dengan s plus ni. aku memg dah focus dengan i phone je.tak nampak yang lain dah.sekali abah kata ambil s plus lah.huhu.

nak cite lah sikit pasal s plus ni kan.

s plus tak berat sangat, ok la, weight around 119g.size agak besar.those yang tak suka size besar memang tak layan lah s plus kan.dimension s plus pulak 122.4x64.2x 9.9mm.untuk display, s plus pakai AMOLED.actually aku pun tak sure amoled tu ape.huahuahua.

yang lain-lain spesifikasi tu macam biasalah, ada GPS, bluetooth, and 3G.untuk OS s plus pakai android.sapa tak tao android os pi google cepat.hehehe. and processor s plus is 1.4ghz which is lagi laju than samsung sl. camera plak 5mp, tapi front camera pakai vga je.huhu.

tapi yang agak tak best pasal s plus is battery life tak tahan.hari-hari mesti kena charge.tambah pulak adik-adik aku hari-hari mesti main game.huhuhu.

okat till now.bye!

No comments:

Post a Comment