September 7, 2011

selamat hari raya:)

owh..sungguh la lama tak update dekat blog!

aiyaaak..lepas habis exam balik rumah.sibuk pulak dengan persiapan raya kan.petang aku sampai tu, malam terus buat kuih raya.hamek ko..ponat aih den.disebabkan masa yang suntuk aku buat la jugak.kang nanty tak ada kuih raya pulak..huuuhu.

and bila raya of course la sibuk pergi beraya pulak kan.tapi tahun ni tak pergi konvoi raya pun..huuuhu..:(

ini semua disebabkan handphone  aku hilang kena curik.yang lagi sadisnya hp aku hilang dalam rumah sendiri kot~

budak-budak datang beraya curik henset aku.hampeh betol!aku dah layan punya baik, hidang air buatan tangan aku, bagi ko makan kuih raya special penat-penat aku buat time puasa, bagi ko duit raya letak dalam sampul cantik-cantik,..boleh ko curik henset antik aku tu???

eeeeeeeeeeee...geram benor den.aku dah pakai henset tu since aku habis A level lagi..almost 5 years dah kot.sayaaang weh.aku sayaaang numbers yang ada dalam phone tu.habis semua number scandal-scandal aku dowh...huwaaaaa..:(

erk,by any chance do u have any scandal??muahahaha:P

tapi if looks on the bright side, aku dapat beli henset baru..muehehe...

but the problem is..aku tak tahu nak beli phone mana???aihhh....

sugesstion please~


i want this!!*google pic*
kalau ikutkan hati aku, memang lah aku nak i phone 4..white colour oke??

tapi tulah...den mano ado duit nie haa??

ke ade sape-sape nk sponsor i phone dekat aku?muahaha:P

oke,belum terlambat  lagi nak wish selamat hari raya,ampun maaf zahir dan batin to all bloggers yaa!



No comments:

Post a Comment