November 30, 2011

feeling down?

lamanya tak update blog..kenapa eh aku dah lama tak update?dah bosan ke?tak pun hangat-hangat tahi ayam?haha.

tak bosan tapi sekarang super busy.eh.bukan sejak cuti final ke aku dah tak update?huehue.kan rumah busy dengan cara kat rumah,kat hostel busy cara lain pulak.sejak naik semester 7 ni ( ehem ehem, dah year 4 :P), class full day, 9am- 5pm.balik nak tunggu bus lagi.sampai bilik je dah pukul 6 kan.balik je dah lembik. ada patient lagi lembik.

kadang-kadang nak online pun tak sempat.eh??suspicious.bukan hari-hari ke aku bukak menghadap fb?
STALKER.HAHA.

and aku busy dengan research.nak siapkan proposal yang ntah hape-hape. bila malas nak buat proposal aku tidur.haha.tak rasa guilty sangat kot. :P

intro panjang betul.kan senang kalau cakap malas nak update je.habis cerita.ceit.

back to the title

feeling down?down baru nak cari blog.haha.

sejak 2 3 hari ni aku agak down.tapi aku berusaha bersungguh-sungguh not to think about it.aku berusaha sepenuh hati untuk tak mau layan perasaan down ni.berusaha jiwa raga untuk not to talk about this thing. berusaha nak isi masa aku dengan benda yang berfaedah so that bila tak ade masa terluang aku tak fikir benda tu. berusaha nak distract diri sendiri dan pujuk hati yang walang ni. berusaha untuk pretend yang everything is okay.haih.


walang lah sangat kan. =.=



but hey,.until when?

 seriously,i dont know.these thing has 'haunted' me since i am in semester 1.


but one thing i sure, i'll be okay.

:)

No comments:

Post a Comment