December 21, 2011

the one that got away.

 Assalamualaikum.

yeah,agak lama aku tak update kan?bukan agak, tapi memang lama. agak busy and malas kot.HAHA.baca entry bawah ni kenapa aku tak update dah sekarang.malas nk ulang lagi kat entry ni..keh3..

habis tu kenapa hari ni update?

nothing special.

cuma rasa macam dah dapat petunjuk.tak habis-habis kan??haih. lepas ni tak nak cakap dah pasal benda ni.
but i am okay.yes truly okay.and i am not pretend to be okay( benda yang aku selalu buat).

cuma aku harap lepas ni that person tak berpatah balik lah. sebab hati ni macam rasa susah nak baik..walaupun eventually dia boleh baik..sekarang aku rasa macam dah baik.but not so sure.
 



okay layan lah lagu ni.from katy perry.THE ONE THAT GOT AWAY.

 and today is 21st of December.:)

No comments:

Post a Comment