January 17, 2012

annoying tuesday.

Assalamualaikum~

disebabkan mood nak berblog datang balik makanye rajin la aku mengupdate blog.kalau tidak, jangan harap.:P

sejak masuk 4th year ni aku benci betul hari selasa.seriously.

sebab hari selasa sangat annoying. aku tak suka dengan time table hari selasa.class start pukul 9am; orthodontic lecture. ortho such a dry subject! lecture ortho selalunye bosan and aku selalu berangan time lecture.HAHA.

after lecture, 10am ada ortho lab.arghhhhh.ni super stress!sumpah aku menyampah nak buat wire bending.


sapa-sapa taw pasal labial bow mesti taw labial bow aku tak perfect.==
sakit-sakit tangan aku.sekarang ni aku tengah buat labial bow aka retainer la.yang orang pakai after pakai braces tu.yg tu pun terkial-kial and terhegeh-hegeh aku nak buat.HAHA.sebab tak suka buat keje kasar kan...HAHAHAHA.habis tangan i calar-balar.:P

saya tukang gigi.
 dalam ortho lab aku stress sangat mengenangkan nak bend wire stainless steel ni. memang patut lah orthodontist charge korang mahal-mahal.dia dah suffer since jadik student lagi.habis tangan tak lembut dah.nanti time nikah suami pegang tangan pun dah kasar.=.=

*poyo betul penulis blog ni, macam lah tak jual losyen kat dunia ni*

and lagi satu, harap korang semua boleh ubah lah mindset pasal dentist ni kan.sebab aku rasa banyak orang tak jelas tentang scope dentistry ni.macam aku sendiri lah di zaman jahiliah dulu.tak tahu langsung dentistry kena buat kerja-kerja buruh macam ni.banyak lagi sebenarnya kerja-kerja buruh yang kami buat.nanti aku cerita lagi wokayh??

p/s: anyone nak dental treatment?do let me know ya!






No comments:

Post a Comment