January 19, 2012

iklan gigi.



Assalamualikum~

as a dental student, aku amat kecewa kalau dapat patient yang caries free.means, dia tak ada fillings nak buat.to make things worst, even a single extraction pun tak ada.pheww!*lap peluh dekat dahi*

but as a dental officer aku amat berbesar hati sekiranya patient aku caries free.HAHA.senang kerja aku.

sekarang ni aku desperately nak patient.especially for complete denture, extraction and endo case.

anyone??

boleh comment dekat bawah ea sapa-sapa yang berminat nak buat rawatan gigi.charge is only rm10 for every visit tak kira case apa sekali pun. a way cheaper than any other private clinic. so please hurry up guys!!
yucksss!*sory kalau ada yang tergeli*heewhew*

punya la susah nak cari patient.plus location mahsa pun tak berapa nak strategik pulak.haih.
but anyhow, insyaAllah there's a way.dont worry, be happy.

owh, aku akan cuti 1 week for CNY.hooray!hoooray!macam lah aku yang nak raya.

balik cuti ni lagi bertimbun-timbun keje kat clinic.arrghhhh.*moral down sat*
tapi tak pe.nak enjoy kaw2 punya cuti ni. hopefully lepas balik cuti dapat regain spirit bekerja dengan lebih jayanya.hoho

till now, bye!
:)

No comments:

Post a Comment