January 15, 2012

entry 3 rasa.

Assalamualaikum~

tersangat lah busy sampai blog di abaikan.wuwuwu~actually tak ada la busy mana pun.hari-hari je buka blog.rajin baca orang punya je.blog sendiri di anak tirikan./___\.


hi..saya lah blogger malas./_\
bila nak tulis je selalu tak ada idea.asal nak tulis je tak ada idea.kalau kat luar tu macam-macam nak tulis.haih.ni lah manusia.

since weekend ni dah jadi anak dara sejati, tergerak lah hati dan sanubari nak update blog.hehe. semalam aku tak keluar pun.lepak bilik menggemokkan badan sambil tengok cerita 'stairway to heaven'.

not bad lah cerita tu.aku memang minat choi jii woo pun since dia berlakon dalam winter sonata.haha.aku kan ala-ala jiwang sikit. sikit je eh.tak banyak pun.tak boleh la jiwang banyak-banyak.hilang macho aku dowh.

hadiah hari jadi.

owh, nak bagi tahu ni, birthday aku last year, ( 29th december) aku dapat super cute hadiah.hehe.terharu taw kakak you ni.actually bukan adik-adik aku yang kasi.so called adik angkat aku la yang bagi.suweeet kan?

sopia posing dengan hadiah. 



comel kan jam loceng color biru ni?hehe. the so called adik angkat aku ni selalu datang rumah time aku cuti. nak suruh aku jadi tutor.hohoh.aku selalu ajar dia maths.and alhamdulillah dia dapat A untuk maths dalam PMR lepas.*tengok la sape tutor die*muahaha.

budak-budak pun pandai sweet.tapi bila dah besar hilang habes semua perangai sweet.apa la.eh??
ada gaya ibu tak??

ni entry campur aduk ye.aku pun tataw zaman bila yang aku pergi jenguk anak kak anchoy aka ex roomate aku dulu.dah dapat baby girl sorang dah roomate aku ni.aku?apa ada?habuk pun tarak.haiyoo.
baby ni nama Nur Qaseeh Batrisya. modern bukan main eh nama budak-budak zaman sekarang.

tapi tak pe.aku pun sekarang tengah get ready nak tunggu orang masuk meminang.bhahaha.

maksud aku nak kahwin pun kena ada ilmu kan?so sekarang ni aku tengah nak asah bakat terpendam aku; memasak.apa ??bakat terpendam.ceh.nanti tak ada la mak mertua kau terkejut sangat tengok menantu dia ni.laki aku pun tak ada la hari-hari makan kedai je kan?perempuan tinggi mana pun belajar kena lah pandai masak kan?

so, wish me luck ya?do support me.

ceh, nak belajar masak pun nak suruh orang support.

p/s: cam tak percaya aku dah fikir macam ni.HAHA.signs and symptoms orang bakal naik pelamin ke??:P



















                                                                

No comments:

Post a Comment