February 5, 2012

salam maulidur rasul~



Assalamualaikum~

dah agak dah blog kembali kepam.HAHA.kalau kat rumah aku tak online sangat.sebab busy.

busy tengok tv..keh3..

anyway, hari ni hari jadi nabi kesayangan kita, Nabi Muhammad S.A.W.moga-moga kita banyak berselawat ke atas baginda ya.

last tuesday zafirah, room mate aku masa kat KTT datang stay kat bilik aku.esok nya aku cuti sempena hari wilayah.ape lagi, meronggeng la aku dengan zaf kan.ktorang pergi masjid jamek. habis satu masjid jamek ktorang tawaf.balik-balik aku pancit~phewww!!
malam before zaf balik.:(
seriously, minggu ni hectic sangat~sangat-sangat.tak terkata punya penat~*over sikit*

aku dah start treat denture patient.biasa lah buat denture.patient mestilah orang tua kan.as patient complete denture susaaaah sangat nak dapat, sekali dapat aku dengan partner aku tatang patient bagai minyak yang penuh.HAHA.plus, patient tu pun dah 79y/o. kena la hati-hati ye dak?
meet my cubical mate/partner: shivaani.

shivaani siap ambik patient tu dari rumah.balik tu aku teman shiv hantar patient balik.agak penat sebab keta park jauh, kena jalan jauh,, tak sempat lunch, dengan cubicle tak kemas tinggal macam tongkang pecah and last-last impression yang amek untuk buat denture tu hilang.

pffffftttttttttttttttt~~

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.sapa tak MARAH kan??hangin aku.penat-penat aku usha kan patient ni sekali impression hilang macam tu jek??

dari pukul 3 sampai dah nak balik aku cari tak jumpa.aku rasa nak give up.rasa nak nangis.rasa susahnya amik dentistry.rasa nak pergi jauh-jauh dari college,rasa nak marah semua orang; tapi tu aku rasa jelah.HAHA. cuma air mata aku dah bertakung.sobs sobs sobs.

tapi...

dah nak dekat pukul 5.30pm, dah aku rasa give up sangat-sangat, nak balik bilik lepas tu nak nangis puas-puas, aku tergerak nk pergi cari dekat one of the tong sampah.

and to my surprise......... IT'S THERE! MY IMPRESSION IS THERE!

huh, sapa yang busuk hati sangat ni?hoi, aku susah-susah nak cari patient, boleh hang buang aku punya impression???pffffft!

alhamdulillah jumpa!

tapi takpe, what goes around comes around.sapa yang aniaya aku dengan partner aku tu, nanty datang masa hang PADAN MUKA!bluekssss~

the next day, aku tak de energy nak cabut gigi~adeiiih.

nak kena g gym nieh.moh g gym.nak exercise kat tangan je, boleh??hihihi.

till now, bye!


No comments:

Post a Comment