April 23, 2012

drama swasta.

Assalamualaikum~

sejak akhir-akhir ni aku notice yang aku tak boleh tengok drama yang stress.aku rase annoyed. lepas tu terus rasa hopeless.HAHA. gile sarcastic.

drama yang hopeless ni macam cerita kahwin tak dapat restu, lepas tu family in law paksa suruh tinggalkan anak dia, if perempuan tu ada anak pulak, kena kasi anak tu dekat family in law and dia akan di bayar setimpal dengan the so called pengorbanan dia.

but like seriously, ko tak boleh ke buat something?tak boleh ke berterus terang dengan suami kau sendiri?kenapa kau hopeless sangat?sanggup berpisah dengan anak and suami?lepas tu suami tuduh kau curang?

grrrrrrrr....please lah.serious aku pulak yang rase annoyed and hopeless. kenapa tak boleh fight untuk diri sendiri?kenapa konon-konon nak buat pengorbanan yang akhirnya banyak hati terluka?kenapa?sungguh aku tak faham.

and maybe sebab these past few weeks memang stress, exam tak henti-henti buat aku lagi stress.terus tak boleh layan drama dah.

good for me then.

ok, enough dengan drama swasta yang sangat stress.*poyo betul tengok drama nak stress tak ketahuan*

hari ni ada exam.lagi.

paper ni actually untuk last year.tapi semua lecturer konon-konon nak buat exam so that nex year tak teruk sangat.

but hey, tolong la.last week cuti.minggu ni pulak berderet paper.siap ada clinical exam lagi.baek tak payah bagi cuti kan macam tu.huh.

selalu sangat aku mengeluh pasal study kan?hehe.

bear with me for another 3 semesters.hehe.by the way, officially aku dah masuk semester 8 hari ni.

hehe.

till now,
bye.

No comments:

Post a Comment