April 21, 2012

balik college je down

Assalamualikum.cuti dah nak habis.esok dah nak balik kl.huwaaaaa.

kejap gler rase cuti.tak sempat nak buat ape pun.*tipu*

and down sebab ade exam hari isnin and banyak gilaaaa aku tak study lagi.huh.stress aku macam ni.

stress lagi sebab balik cuti je bertimbun-timbun keje.nak fikir pasal patient.pasal denture.arghhhh.benci betul.benci sesangat bila kene fikir pasal denture.lepas tu kena condemn, kena perli, kena sound, kena marah, politic dekat class, belum masuk karenah staff-staff lagi, and paling tak tahan bila lecturer moody, free je kena sound.tak pasal-pasal.
benci sesangat buat denture.tak terkata.


terkebil-kebil je aku bila kena marah tanpa solid reason kan.hai.nasib badan lah.sapa suruh nak jadi doctor sangat.if aku amek cos yang 3 or 4 years, mesti aku dah happy-happy dapat pegang duit sendiri tiap bulan sambil shopping-shopping dengan hati yang gumbira!yipppie.

tapi itulah.aku amek cos 5 years.

tak habis lagi.ada lagi setahun.

huwaaaaaa.

No comments:

Post a Comment