April 9, 2012

hello world~

Assalamualaikum~

yeah..lama gila aku tak tulis. jawapan standard.busy busy busy.hehe.

sekarang tengah exam week, esok ada paper, killer paper sebab tak ada lecture notes, tak tahu nak baca apa untuk exam and bila tanye Dr nak baca apa or syllabus ape, Doc bg jawapan terbaek punya, baca je satu buku.

ceh. ceh.ceh.

makin luruh lah rambut aku cmnie.agak-agak ah doc ni. so berserah jelah esok.hope everythin ok and aku pass.amiin.

dah tanak tulis panjang-panjang, lepas exam baru kite berblog balik wokeyh??

just nk share lagu.

my favourite song for the moment:
okay, lagu lama.tapi aku suka. lagu ni bole dedicate dekat yg tersayang.ahem ahem.

another favourite song:


okay, aku minat gavin de graw. and lagu ni best.yeah sape yang tak bole nak get over tu kena la kot dengan lagu ni.aku??
tak ade nak get over pun.nak start over pun belum.haha.

okay last:
jiwang sikit:

lagu ni jumpa mase tengok vanilla coklat.lagu ni dah jadi lagu karok aku kat bilik.muahahaha.

till then.bye!

No comments:

Post a Comment