April 16, 2012

cuti cuti cuti~



Assalamualikum~

sekarang aku tengah cuti.1 week je pun.and the best part is ade exam after cuti.ceh ceh ceh.ade ke patut?

dah lama aku tak balik cuti nak suruh aku study lg time cuti.agak-agak r kan.nangis i cmtu.haha

btw, exam lepas cuti ni untuk subject nex year.huehue..tak ada la aku risau sangat.hehe:P

owh, actually plan masa cuti tak ada sangat.aku plan nak pergi langkawi dengan membe-membe aku.sekali ade gempa bumi pulak dekat Acheh.huwaaaa.*nangis*

dah la siap keluar amaran tsunami lagi.berani lagi ko nak naik bot pergi langkawi kan?kalau pun ktorang berani *aku sentiasa berani*, parents aku nak bagi pulak kan?dah ajaib dah family aku bagi pergi, sekali keluar amaran tsunami pulak.

memang melepas ah.

so sekarang aku dekat rumah jelah.jaga sopia kecik.haha.pagi-pagi aku yang siapkan dia sebelum ke tadika.misali tak aku?muahahaha:P
sopia popia.
and kerja aku siang malam pagi petang tengok tv.balas dendam.dah berapa lama aku tak tengok tv.HAHA.*bajet lama sangat*.

so hopefully aku buat lah something yang berfaedah cuti-cuti ni.hopefully lah kan.HAHA.

till now, bye!

No comments:

Post a Comment