May 1, 2012

hooray!esok cuti!!!!

Assalamualaikum~

 esok cuti!yaaaaaay!

aku suka sangat bila dapat cuti di hari bekerja ni. and double happy sebab jatuh hari selasa.y? bcoz aku paling tak suka schedule hari selasa. aku tak suka ortho and buat crown.

susah tahu nak bend wire? sakit-sakit and luka tangan bila bend wire.double sakit bila dah buat tunjuk dekat lecturer, kena reject and RE-DO.arghhh!

ortho dah satu hal.belum masuk crown and bridge lagi.yang ni aku tak suka maybe sebab lecturer yang mengajar.aku rasa stress bila lecturer mengajar macam nak marah je. lepas tu bila salah buat as if ko ni memang bangan sangat lah kan?grrrr!
tahu tak chantek.


first time buat kot, lain lah if kau super genius, tengok demo je bole buat super perfect.=.=

tu bukan aku lah yang pasti.HAHA.

memang LEGA sangat-sangat bila cuti hari selasa.plus aku ada kerja ortho yang tak siap kan.HAHA.



setakat ni aku tak tahu department mana yang aku betul-betul minat and bercita-cita nak sambung master. tak ada. semua aku rasa susah. semua aku rasa annoying. maybe buat scaling je kot senang.haha

tak pelah, aku ada ample time sebelum aku boleh nak sambung. along the way nanti aku jumpe la ape yang suka.ye dak?. same la macam ehem.hewhewhew*malu gedix*

okay, untuk yang bercuti esok, happy holiday, and sape-sape kena kerja/ ada class, what can i say: nasib badan lah aka padan muka. :P .. jk people!

1 comment: