May 13, 2012

it's a long week though!

Assalamualaikum~

owh, owh, dah lama tak update.anyway, aku busy busy busy! balik bilik je sama ada aku siapkan research or tengok cter korea or terus tido.HAHA. busy la tu kan?

ni kira busy sebab siang tu pack sangat.sampai kan malam tu dah tak boleh buat apa-apa.=.=
kalau boleh nak tido je supaya esok pagi bangun dengan semangat yang jitu nak siapkan kerja-kerja tertangguh. tapi tak pernah pun.=.=so lame~

aha, n its been a while aku tak kelua.eh2?haha. maksud aku, weekend aku banyak dekat bilik je.almost 3 weeks dah tak kelua. tapi bear in mind aku kelua je time cuti weekdays dulu.haha.same jelah.

so semalam, walaupun ada class and clinic, aku keluar!hooyah. actually, tak ada plan nak keluar pun, dah member aku ajak, layan jelah.lgpun memang dah lamaaa sangat terperap dalam bilik kan?

owh, before that, semalam jugak ktorang ada paeds clinic.hehe. macam excited kan? tapi patient aku tak lah budak-budak sangat. 13 tahun.

untuk paeds patient semalam, just buat E&D and polishing guna rubber cup je. nak bg budak-budak tu biasa dengan dental treatment dulu.
smarty pant!
my so called paeds patient*senang nak handle*
with d kids from Pusat Jagaan Siddarthan
well, budak-budak ni setakat ni ok lah. baru 1 st visit kan? n aku tengok classmate aku semua rajin melayan lagi. HAHA.

budal-budak ni orphan dr Pusat Jagaan Siddarthan. yang sedihnya, bila patient archanaa tanya dekat archanaa " rumah akak macam mana?"( dia cakap tamil aku translate melayu..:P) sedih kan? aku tacing gler. bersyukur aku masih ada tempat that i can called HOME!

lepas tu archanaa tunjuk la gambar dekat phone die kawasan rumah archanaa. sobs sobs. seriously, waktu archanaa cter aku tacing habis, dah berair-air mata aku, control macho je tanak nangis depan membe-membe aku kan.muahaha.

overall, its a good experience la dengan budak-budak ni.:')

lepas balik je dari clinic, n masa lunch tiba-tiba decide nak pergi klcc. then, here we go!

semakin tembam dan  comot.haih.
comel!*aku taw ko bace, please jgn perasan lebey-lebey*
partner in crime~



lepak-lepak, jalan-jalan makan-makan and cuci mata. unfortunately, my eyes not so clean! hahaha:P

btw, aku terjumpa tasha shila masa kat klcc. tak hot mana pun. aku lagi hot.HAHA.*parasan jap*

americano pizza
pizza milano dekat klcc ni sedap weyh!lembut je. berbaloi-baloi!:D

sebelum tu singgah coffee bean jap, yang kesian nya bila air iced cappucino alia tak ada gula. lepas tu tak ada bagi air gula, suruh tambah raw sugar tu sendiri. bole cair ke gula dalam air sejuk?pelik.

last but not least, dah sampai klcc kenalah singgah taman die.ye dak?

ingat Dr Maan je ade? aku pun ada.HAHA
Till now, have a good nite every one~:D



No comments:

Post a Comment