July 15, 2012

its over!


 Assalamualaikum~

almost 2months jugak aku tak update kan?? hehe. sangat busy and malas. busy dengan cases yang tak berpenghujung.ceewah.

aku still tak cerita pasal research kan?hehe, meh nak cerita sikit.
group members aku


:D
alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. group aku menang untuk poster presentation,3rd place. huehuehue..

overall, it's a good thing, a good exposure untuk undergraduate, nanti bila buat post grad tak adalah nak terkejut beruk sangat kan?

walaupun sebelum ni rasa stress yang amat dengan research ni, tapi at least bila dah dekat nak present, group aku banyak relax sebab semuanya dah di settlekan awal-awal.

shivaani-our best presenter!!:D
group Dr S menang overall. memang aku salute ah dengan group diorang ni. Dr S ambil alih group ni few months before nak present. waktu tu diorang satu apa pun tak siap lagi. sampai last minute diorang buat, sampai menangis-nangis. tapi berbaloi kan? proud of u girlss!:D
the winner!

the couple!
the students and lecturers!
Add caption



dah habis research baru boleh tidur lena. muahahaha.

*macam la sebelum ni tak boleh tidur, letak kepala je lelap*ceit..poddah.

till now, bye!

No comments:

Post a Comment