September 23, 2012

the moon that embraces the sun.

Assalamualaikum~

disebabkan the moon and the sun nih, aku tidur almost pukul 6 pagi okeyh?phewww!

kalau la study boleh stay up sampai macam tu, impress aku dengan diri sendiri. ni tak. asal time study week je mula la nak tidur awal. huhu..

well, for me cerita just okay. tak de la best gile. boleh la layan. mula-mula aku malas nak layan cerita ni even though junior aku cakap best. aku tengok kat fb pun ramai jugak yang dok sebut-sebut cerita ni.

zaman hero-hero kecik.

mula-mula tu macam okay, especially time king and prince semua still kecik-kecik. tapi lepas crown prince dah jadi king,aku rasa agak lembap sikit. bosan la jugak.

cerita ni buat aku agak stress sebab aku tak de nak gelak bagai. haih. asyik nangis aje. derita berpanjangan.

tapi disebabkan aku dah start tengok, kena lah habiskan jugak kan? tu yg tidur sampai lepas subuh. haha.

bila lagi kan nak tengok cerita-cerita korea? nanti dah keje lagi sibuk. time belajar ni la nak cover kaw2. muahaha.

tapi yang motivate aku nak tengok cter ni lagi sebab king time besar hensem weh! haha.

die ade gigi yang chanteks. opps, ya ampun, dentist mesti la usha gigi dulu, ye dak? but seriously die ade set gigi yang chantik!:) lepas tu kulit die smooth je aku tengok. *macam tak patot sangat je lelaki kulit smooth*

nak tahu synopsis cerita pergi lah tanye enchek google. die lagi arif. muahaha.

lagi pun cerita ni dah lama. aku sambung tengok cerita jepun pulak. tapi hero tak hensem.:P

till now, bye!


No comments:

Post a Comment