February 4, 2013

girl's day out!

tudung hitam dah x avail ok?
entry di mulakn dengan gambar ye. ni late update punya sebab aku pergi rumah nana dah seminggu lepas. tp disebabkan kekangan waktu, baru hari nilah dapat update. *poyo*

nak dijadikan cerita, sebab kawan aku datang nak pergi career fair kat mid valley, so lepas tu ktorang plan nak pergi melawat newlywed ni.

yg hebatnya, ktorang tak sesat pun ok? bukan ktorang lah, kawan aku, aka lydia tak sesat pun. nak harap aku?pergi rumah dia kat taiping pun bole sesat. ahahaha:P

and without gps ok?

ingat lepas kawen tak bole lepak dah, tapi still boleh! huehuehue..
thx for the dinner treat dear. eventho aku terpaksa berpeluh-peluh membantu kat dapur kan. small matter je tlg kat dapur tu.keh2..

kesian dekat encik hasben, kena duduk jauh-jauh sebab nak bg laluan ktorg nak gosssip!

anyway, i really had a good time. asyik gelak je bila ngan si nanat ni. hehe. bole awet muda gitu.

nanti nak datang nyibuk lg beb!*kalau ko baca entry ni*

love u both darlings!:D


nanti jom lepak and gosips lagi girls!

till then, bye!:D


No comments:

Post a Comment